NABAVA I UPRAVLJANJE ZALIHAMA

OPTIMIZIRAJTE KUPOVINU I NABAVU KAKO BISTE OSTVARILI BOLJE POSLOVNE REZULTATE

Svakoj maloj kompaniji neophodan je sveobuhvatni pristup upravljanju procesima nabave, od zahtjeva za ponudama dobavljača, do izrade zahtjeva za nabavu i isplate dobavljačima. SAP Business One pomaže u upravljanju cjelokupnim ciklusom od naručivanja do isplate, što uključuje primke, fakture i plaćanja. Integrirani alati za izvještavanje omogućuju Vam da jednostavno usporedite dobavljače i cijene kako biste dogovorili bolje poslove i prepoznali mogućnosti za uštedu. SAP Business One provides extended functionality for operational management of the procurement process, including:

  Nabava ‒ izradite zahtjeve za nabavu, narudžbenice, potvrde o prijemu robe, povežite dokumente o nabavi i pogledajte tragove dokumenata u revizijske svrhe i upravljajte prihodima od prodaje, dodatnim troškovima i različitim valutama.

  Upravljanje matičnim podacima ‒ upravljajte detaljnim podacima u sučelju koji je prilagođen korisniku, pratite stanje računa i analize nabave, održavajte detaljne informacije o nabavi artikala, upravljajte cjenicima, kao i svim informacijama o poslovnim partnerima.

  Integracija skladišta i računovodstva ‒ u stvarnom vremenu sinkronizirajte potvrde o prijemu robe i količini zaliha u skladištu.

  Obrada faktura ‒ regulirajte obaveze prema dobavljačima, planirajte potrebe za materijalima i shodno tome realizirajte nabavu.

  Jednostavnije ažurno izvještavanje ‒ izradite izvještaje s podacima u realnom vremenu i prikažite ih u različitim formatima ili u obliku dashboarda i KPI-eva.