STVORITE BAZU LOJALNIH KUPACA
Uspjeh jedne kompanije često ovisi o njenoj sposobnosti stjecanja što većeg broja kupaca, zbog čega su dobri odnosi zaposlenih i kupaca od velike važnosti.
SAP Business One nudi alate koji Vam pomažu da efikasno upravljate cjelokupnim prodajnim procesom i naknadnom komunikacijom s kupcem ‒ od prvog kontakta do konačne prodaje, pa sve do poslijeprodajnih usluga i podrške.
Integrirana funkcionalnost ove aplikacije nudi cjelovit prikaz potencijalnih i stvarnih kupaca, na taj način olakšavajući Vam razumijevanje potreba kupaca i pružanje odgovora na njih. Time se postižu višestruke prednosti: potencijalni kupci postaju stvarni kupci, povećavaju se promet i profitabilnost, kao i zadovoljstvo kupaca.
Upravljanje prodajom i prodajnim prilikama ‒ pratite prilike i aktivnosti od prvog kontakta do sklapanja posla.
Upravljanje marketinškom kampanjom ‒ izrađujte marketinške aktivnosti, upravljajte njima i analizirajte ih.
Upravljanje kupcima ‒ zavedite sve ključne podatke o kupcima na jedno mjesto, sinkronizirajte i upravljajte kontaktima kupaca koji su zabilježeni u Microsoft Outlooku.
Upravljanje servisom ‒ efikasno upravljajte garancijama i ugovorima o servisiranju, brzo pristupite i odgovorite na pozive upućene servisnoj službi.
Izvještavanje i analiza ‒ izradite detaljne izvještaje o svim aspektima prodajnog procesa, uključujući prognoziranje prodaje i praćenje prodajnog procesa pomoću prijedloga koji štede vrijeme.
Angažirajte svoj prodajni tim ‒ upravljajte informacijama o Vašoj prodaji u pokretu putem aplikacije SAP Business One Sales.